Jul i Nyvang

JUL I NYVANG
Kom glad og nyd julemarked, julestemning og ikke mindst i godt selskab med andre amputerede.

KÆRE ALLE I DANMARK

Kom med til Nyvang ved Holbæk, hvor Amputationsforeningen inviterer på julebuffet og hygge i den store Andelslandsby. Vi bestiller billetter på forhånd, så dårligt gående eller kørestolsbrugere kan komme rundt med de lokale muligheder.

Vi bestiller billetter på forhånd, så tilmeld dig inden d. 20. november ved at skrive en mail til:

MARIANNE@AMPUTATIONSFORENINGEN.DK

Skriv om du har brug for en eller anden form for samkørsel, så forsøger vi at arrangere det.
Vi mødes udenfor billetlugen kl. 11.
– Nyvang lukker kl. 16, så kom glad og nyd julemarked, julestemning og ikke mindst i godt selskab med andre amputerede. Pårørende er også velkomn!

TILMELDING OG BETALING

Arrangementet koster kun kr. 150,- som skal betales på mobilepay:

obs! husk at skrive dit navn i emnefeltet.
Vi betaler resten af beløbet.

Drikkevarer skal du selv betale.

_____

Oplevelsescenter Nyvang tænder igen julelysene i den gamle
landsby og byder gæsterne indenfor til et stort, hyggeligt julemarked med en ganske særlig stemning. Alle drømme om god gammeldags julehygge opfyldes for hele familien. Her findes den helt specielle nostalgiske julestemning.

Så er det rigtig jul!
Hele Nyvang er julepyntet og det emmer af julenostalgi. Køb julegaver, julegodter og spændende specialiteter med hjem fra Nyvangs butikker og de udendørs boder. Kom i julestemning med et krus dejlig gløgg og æbleskiver.

Besøg Madam Blaa og få traditionel julemad, eller Julekroen som bla. har deres traditionsrige flæskestegssandwich.