Årsregnskab for 2023 samt noter

Kender I Murphys lov? At når en ting driller, så driller en masse på en gang? Det kan vi roligt skrive under på i foreningen. Vores revisor gik konkurs lige før årsafslutning, vi fik af SKAT lov til at levere senest 31 juli 24, og det gjorde vi, og det hele kører så efter bogen, en bog, hvor det ene kapitel er skrevet af Socialstyrelsen. De vil nemlig, udover at vi skal afslutte med en statsautoriseret revisor, også lige bestemme, hvordan årsrapporten ser ud, hvordan tallene skal opgøres fx for vores mange arrangementer rundt om i Danmark. Det har gjort, at årsrapporten ikke er nem at forstå, den kræver faktisk, at man også kender historikken bag, og det har så medført, at vi ikke bare har lagt det frem til offentlig skue. Men det gør vi så nu, for der er nogle, der er tror, der er ugler i mosen. Og det er der ikke. Der er til gengæld en flok, der igen og igen har måtte arbejde frivilligt og ihærdigt på at få alting til at lykkes.

Det lykkedes selvfølgelig d. 31. juli 2024. Vi spændte hjelmen og hele molevitten har både de statsautoriserede revisorers velsignelse og nu også Socialstyrelsens.

Ting tager tid, Murhys lov sendte også en af vores ansatte på barsel før tid, men nu kan vi alle trække vejret igen.

Har du nogle spørgmål, kan du dukke op i Næstved d. 19. november 2024 kl. 18 – skriv til marianne@amputationsforeningen.dk, for at melde dig til, eller skriv med dine spørgsmål. De vil ikke blive besvaret på de sociale medier, det har jeg desværre ikke tid til og vores revisor er ikke med på fb.